Fröken Cecilia is checking in

Hej kul att vara här
Har tänkt flera gånger att jag ska komma igång men
nu är jag här i allafall.


Tomorrow
Blir det först en lång morgonpromenad i all mysig snö.
Sen att besöka vimseby igen. Ska träffa en kollega 
vi ska spåna lite nya ideer. Sen lämna in bilen för reparation.
Sen hoppas jag att jag hinner med bussen hem så bra i tid  för jag ska fixa ihop
lite mf material till företaget tillsammans med min faboulus M. (good luck med provet håller tummarna)


På jobb
Min första work dag idag från att ha varit förkyld
är det fortfarande lite men absolut bättre.
Idag har det varit en väldigt inspirerande dag.
Hade lite jobb idag. Good :Men dem senaste dagarna
tillsammans med idag så har jag fått mycket gjort.

Jag beställde lite grejer till mina kunder, en del träningsgrejer
 som jag beställt har kommit det är bra.
Och jag har ringt runt lite efter nya jobb, hittat lite intressanta saker.
 Sen så fick jag lite grejer av en kollega , lite gångstavar och morgonrockar. (väldigt önskvärt)

(Haha nu pratar jag jobb igen ja och där har vi en stor del av MIG mitt jobb)

Nu är det dags att sova för att orka upp för promenad imorgon
och ser verkligen fram emot att träffa nela , pappa och mamma
men farmförallt katterna och luffe så klart, vi får nog ta en tur i skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0