God Morgon!

Och god natt.

Är helt slut. Som sagt så åkte vi iväg för en stund sen,
 jag var tvungen att följa med om jag behövde bil
vilket jag behövde idag ska köra Fabolous M & K 
 till tåget hennes mamma fyller år.(Ska för sig inte klaga my dear mr M
har det desto tuffare det är bra kallt ute nu!)

Just nu rabblar jag bara
känner jag, ville verkligen sov i natt . Gick inget bra.
Började med att jag hade svårt att somna (koppla av)
sen så har jag bara vridit på mig och vid 04.14 vaknade
jag åter igen av att jag var så varm så var tvungen att ta av mig
täcket vilket jag aldrig gör ,bara för att jag är så frusen men inte
idag kan jag säga (måste ha feber) och bara för att jag är så
mörkrädd var jag tvungen att ha på lampan. (suck)

Så nu sitter jag här tio i 6 och borde sova ,
säger bara tack för ett bra program Adam , Gry & Anders  (ni är grymma) 
Skönt att inte vara ensam när man inte kan sova.
Nu ska jag inta soffan & försöka sova ett tag.
Tänkte åka tidigt till stallet idag men kommer vara helt slut sen när jag inte fått sova så.


Sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0