On my way home - feelgood day

Still going strong

Nu är min älskade skönhet hemma. Snart blir det att sova

Dagen började inte riktigt som jag tänkt mig , sen frukost.
Ingen promenad och jag fick bokstavligen talat skotta ut bilen idag haha

For iväg , det var fullt med snö , blå himmel och sol sken.
For till vimmerby och träffade min kollega , vi fikade och kom på
massa bra saker.

Ringde A så vi sågs för en fika , vi har inte setts på evigheter.
Var riktigt kul. Kände en s¨ån bra känsla som att JAG kom tillbaka.
Jag har saknat mig.

Åkte hemåt sen , var med syrran vi hade as kul lyssnade på lp skivor...lite rolling stones
och pink floyd...det var alldeles underbart. Sen var vi och lämnade min bil med ...tog med oss luff och gick en sväng.
Det var as kallt men skönt.

Jag har varit himla populär idag , pratade med fabolous M , L var och hämtade mig när jag kom hem med bussen förut.
Och H hörde av sig om fika. Fasen man kan ju inte vara överallt även om jag gärna vill vara. Men känns skönt också.

Nu till en helt crazy ide ...typ som min mammas första reaktion när jag sa det:
- jag vill ha en symaskin
- va? vad ska du med de till? du kan väl inte sy? vad ska du sy då? det är inte så enkelt som du tror
-suck

ja i allafall så vill jag ha en symaskin, har kommit på en ide bara för kul skull så skulle jag vilja
börja sy. Ska kolla lite på loppis och så imorgon. Vill börja kolla på tyger nu med en gång.
Jag vet jag är lite galen men vore så himla kul. Får se ska hitta på något annat projekt också imorgon så
lyckas jag får ni se bilder.

Japp har haft en helt crazy feelgood day , dags att sova så det kan bli mer av det imorgon
Känner mig så levande.



Kommentarer
Postat av: Nela

mammas reaktion är inget att bry sig om, du vet väl hur våran kära mor är sis, we all know.

But we love her anyway :D she's our mom! :D

2009-02-14 @ 10:18:50
URL: http://randigslips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0