Nu händer det grejer

Nytt jobb!
Ska på ett möte till idag , måste styra upp det hela lite.
Så man vet att det kan bli av. Känner mig osäker på om jag vill ,det vore en bra möjlighet för mitt företag.
Men det blir en rätt stor satsning, och det skulle ändra mitt liv.
Samtidigt som man skulle ha en chans kanske att tjäna så man klarar sig.

Det är också något annat som kommer med det , har ju ett jobb i sommar som jag
 måste tacka nej till jag känner mig jätte dålig för det men saken är den att väljer jag inte att göra
detta nu så kommer det inte igen.

Stor saknad
Har mist min farmor.
Hon gick bort fridfullt ,men saknar henne massor.


Massa annat-...
Hjälper en vän...(klart man ställer upp , jag hade också velat få det om det var jag)

Stallet gick dåligt igår , höll på att flyga all världens väg från hästryggen, men som tur var
så gick det bra. Hon v'ägrade komma in från hagen så fick ta till lite special lösningar.
Men det tog 2 tim extra. Just en sån dag  när man ändå känner att man inte har energi
så har man typ ingen kvar sen.

Så känns det ändå ...som i morse när man bara helt enkelt inte vill kliva upp
eller göra någonting alls. Men tvingar mig själv upp och försöka ta tag i saker.
Känner mig så uttråkad och vilsen ...men vet inte vad jag ska göra åt det.
Såsom igår kändes det jätte bra men nu känner jag mig mest bara vilsen.
Det är väl bara till att låta det vara så och försöka ta en dag i taget. ( men bara så trött på det)

Hoppas ni har det gött... nu ska jag ner på stan på lunch innan mötet ses sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0